Logo

RSS Print

Dansk Reklame Film har talent

Anna-Ida Løfberg, sales manager i Airmagine under Dansk Reklame Film, som er en del af Nordisk Film, er på Berlingske Business’ liste over 100 unge business-talenter. 

Berlingske Business' årlige Talent 100-særnummer er på gaden, og på listen over talenter inden for salg finder vi 33-årige Anna-Ida Løfberg, som er sales manager i Airmagine under Dansk Reklame Film. 

Under overskriften “Med jysk iværksætterdrivkraft” fortælles det, at Anna-Ida Løfberg kommer ud af en jysk iværksætterfamilie, hvor håndværk og hårdt arbejde altid har været prioriteret højt. Og det kommer - ifølge Berlingske - Dansk Reklame Films kunder og forretning til gavn.

Som direktør for Dansk Reklame Film, Theis Hector, udtrykker det: »Ida har et ekstremt klart fokus på bolden og har en fantastisk evne til at gå forrest. Hun er den typiske spillende træner, der formår at sætte sig selv i spil. Men aldrig så det bliver hendes egen mission. Hun formår at motivere andre og har altid kunden i centrum.« 

Anna-Ida Løfberg kom til Dansk Reklame Film i 2012 og har siden da været med til at  vende event-forretningen i Dansk Reklame Film fra en ren stabsfunktion til i dag at være en dynamisk og profitabel afdeling. Derfor er hun netop blevet sat i spidsen for at opbygge salget i virksomheden Airmagine, der er stiftet af Dansk Reklame Film og som har digitaliseret al reklame i Københavns Lufthavn. 

Selv siger Anna-Ida Løfberg, at hun “stortrives” i sit nye job. 

»Jeg kan godt lide at komme ind i projekter, hvor der er nogle udfordringer, som jeg kan være med til at løse. Når man kommer fra en iværksætterfamilie, der tror på, at det nok skal lykkes ved et solidt og hårdt stykke arbejde, ser man med andre øjne på de mange udfordringer, man møder. Det giver mig en drivkraft, som er en stor styrke,« siger Anna-Ida Løfberg til Berlingske Business.​