the-20hunger-20games-20mockingjay-20part-201-20--20poster-1200x450

NU ER DEN HER! - TRAILEREN TIL EN AF ÅRETS MEST VENTEDE FILM!

16.09.2014

The Hunger Games: Mockingjay Part 1 sætter nu for alvor verden i brand med tredje kapitel af den eksplosive historie om Katniss Everdeens frihedskamp!

Se traileren her:

KAMPAGNEN KØRER ALLEREDE ONLINE
The Hunger Games: Mockingjay Part 1 har dansk biografpremiere den 19. november, men allerede nu eksploderer kampagnen for en af årets mest ventede film online…
Katniss Everdeen (Jennifer Lawrence) befinder sig i Distrikt 13 efter bogstaveligt at have rystet Præsident Snow (Donald Sutherland) og hans undertrykkende Hunger Games i deres grundvold i den seneste film. Under kommando af oprørernes leder, Coin (Julianne Moore,) og støttet af sine trofaste venner, kaster Katniss sig ud i en desperat kamp for at redde Peeta (Josh Hutcherson) og det borgerkrigshærgede Panem, hvis borgere nu ser hende som et flammende symbol på deres frihedskamp…

INTENS PROPAGANDA FRA BÅDE THE CAPITOL OG REBELLERNE
For at imødegå den truende revolution, og genoprette ro og orden i distrikterne, har Præsident Snow iværksat en intens propagandakampagne, Remember we are #OnePanem, hvor han forsøger at mane til ro i Distrikterne, bl.a. ved at hylde de forskellige Hunger Games-helte. Det centrale site for aktiviteterne er www.thecapitol.pn, hvor filmens karakterer ikke alene er levendegjort, men også kommunikerer direkte til sine globale fans og inddrager dem aktivt i historiens dramatiske univers.

Der er også iværksat en række innovative online-initiativer, der giver filmens millioner af fans mulighed for at involvere sig direkte i The Hunger Games-universet. Fra 15. september kan fans dag for dag læse eksklusivt nyt på www.thehungergamesexclusive.com, herunder first look på filmens fantastiske trailer, plakater, interviews med Jennifer Lawrence, Natalie Dormer, Liam Hemsworth og de nye rebeller.

Desuden vil man i det offentlige rum - op til den danske premiere den 19. november - i stigende grad se rebellernes guerillabudskab om at slutte sig til revolutionen dukke op on- og offline, og det ikoniske Mockingjay logo vil ses tagget på opsigtsvækkende steder over hele landet.