marcuzo-north-web

North skriver kontrakt med endnu en FIFA verdensstjerne

05.11.2018

Nordisk Films og F. C. Københavns esportorganisation, North, udvider i dag sit ambitiøse FIFA-projekt ved at hente endnu en af Verdens bedste spillere, Marcus “marcuzo” Jørgensen,

Marcus “marcuzo” Jørgensen fuldender Norths FIFA-mandskab, hvor han bliver holdkammerater med den tidligere verdensmester August “Agge” Rosenmeier. Marcus “marcuzo” Jørgensen er blevet købt af Manchester City, hvor den 19-årige skød sig til en top-4-placering i august, der indløste en pengepræmie på 20.000.

- Det er føles fuldstændig fantastisk at skrive kontrakt med en organisation North. Det er for mig at se den mest ambitiøse esport-organisation i Danmark - det kan simpelthen ikke blive større for mig. Jeg glæder mig utrolig meget til at komme i gang, siger stortalentet, der på trods af en ung alder har store ambitioner.

- Mine to primære mål er at blive verdensmester, og at udvikle mig som esport-atlet. Jeg havde mange tilbud, men jeg er overbevist om, at North tilbyder de bedste rammer i Danmark for at jeg kan indfri de mål. Marcus “marcuzo” Jørgensen bliver holdkammerater med August “Agge” Rosenmeier, som indtil videre har været en af spillerens største konkurrenter.

- Jeg har svært ved at sætte ord på, hvor meget det betyder for mig at danne team med Agge. Vi er venner uden for banen og har nu mulighed for også at sparre professionelt. Det er det optimale betingelser for os begge, siger Marcus “marcuzo” Jørgensen.

De to spillere skal allerede i aften i ilden sammen, når eSuperligaen starter. Her dyster 16 klubber om en pengepræmie på 350.000 kroner og vigtige point til verdensranglisten.