PlayStation®Move på Grøn Koncert

På Grøn Koncert 2010 får publikum mulighed for at være de første i Danmark til at prøve den nye PlayStation®Move bevægelses-controller til PlayStation3.

De seneste års samarbejde mellem Sony PlayStation og Muskelsvindfonden fortsætter. I år kan Grøn koncerts publikum se frem til at være blandt de første i Danmark til at prøve PlayStation Move, den nye controller til PlayStation 3, der udkommer 15. september i år. I PlayStation-teltet på koncertpladsen kan publikum også holde en fest med det velkendte SingStar.

I løbet af dagen vil det være muligt at deltage i diverse konkurrencer i såvel PlayStation Move som SingStar, og der vil være fantastiske præmier til vinderne. Hver dags hovedpræmie er en PlayStation 3, tre PS3-spil og et par seje lædersko fra Converse.

Med PlayStation-teltet får Grøn Koncerts publikum en ekstra oplevelse oven i de syv musikalske, der tilsammen udgør Grøn Koncert 2010.

Charlotte Frølich fra Muskelsvindfonden udtaler:
"For Muskelsvindfonden er det vigtigt, at Grøn Koncert hele tiden udvikler sig - både for publikum, kunstnerne og potentielle samarbejdspartnere. Via dette samarbejde med Sony PlayStation tilbydes vores mange publikummer en relevant og involverende aktivitet med afsæt i, at vi skal have det sjovt sammen omkring musikken."

Danmarks førende spil-ekspert Thomas Bense, også kendt fra Go' Morgen Danmark, er igen i år konferencier i PlayStation-teltet.